2012. május 7., hétfő

Piros- fekete- fehér ágytakaró

Amikor a kislányomnak elkészült a hamis patchwork takarója, sok ismerősömnek megtetszett, köztük  a sógornőmnek is.
Az ő kislányának Giginek a szobájában a domináló színek a piros, a fekete és a fehér.
És mivel ilyen színösszeállításban nem találtam  patchwork mintás anyagot "muszály" volt végre rá
szánnom magam egy eredeti foltos munkára. Viszont a végére annyira belemelegedtem, hogy az ágytakaró két oldalas lett! :)
Minden percét imádtam amíg készült és bár elsőre el nem tudtam képzelni, hogy milyen lesz a kész mű, a végére beleszerelmesedtem, és menthetetlenül a foltos munkába is.












Ha tetszik az ágytakaró és a párna, kérlek szavazz rá a következő oldal bal sávjában a 6- os gomra nyomva.


2 megjegyzés:

  1. Mondjuk, azért ehhez is lenne hozzáfűznivalóm! :)
    Ez is egy remekbe szabott MŰ! Tehát válogatás nélkül bevállalnám ezt is! Gratula! Az általam neked alapított DiaDíjat ezennel átadom!!! :))))

    VálaszTörlés
  2. :D DiaDíjas lettem!!!Igazán nagyon, de nagyon köszönöm! :)

    VálaszTörlés