2012. május 7., hétfő

Kezdőlap





Sziasztok!

Gyerekkoromban anyukám bedolgozói munkákat csinált, bőr táskákat és pénztárcákat varrt.
Mindig ámulva néztem ahogyan dolgozik.
Sőt a szomszédunkban lakó lány is varrónő volt már akkor elvarázsolt ez a két nő, hogy mik kerülnek ki a kezeik közül.
Gyerekként csodaként éltem meg ezeket a varrógép mellett eltöltött időket.
Talán 10 évvel ezelőtt kaptam meg a férjemtől életem első varrógépét, amit hosszú évekig csak felhajtásokra, függöny szegésekre és a gyerekek ruháinak méretre igazítására használtam.
DE, néhány hónapja rám talált a Patchwork. A varrás újra elvarázsolt az meg méginkább, hogy ezek a csodák mostmár az én kezeim közül kerülnek ki.
Ebben a blogban szeretném Veletek megosztani a sikereimet, kudarcaimat, próbálkozásaimat!
Remélem sikerül majd hasznos tanácsokkal, ötletekkel segítenünk egymást!

Jó böngészést! 
 Szaszydy




2 megjegyzés:

  1. Nem tudok mást csak "írigykedni" az ügyességedre a sok-sok szabadidődre! Az utolsó csak vicc volt :))) Na, és csak reménykedem, hogy egyszer rátalálunk a sárgáimra és akkor én is nagyon boldog tulajdonos leszek!!!!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a dícsérő szavakat, nagyon jól esnek! :) A sárgákról meg természetesen még beszélünk és, hogy mi is készüljön belőlük! :))

      Törlés